poniedziałek, 19 listopada 2018

Skoro reaktywuje blogi to i tu!

Usiądź na chwilę i posłuchaj, opowiem ci pewną historię, której nikt nie chciał opowiadać.

A tak serio to mnie dzisiaj naszło, gdy przeglądając pinteresta, natknęłam się na kilka artów z dzieckiem mojej ulubionej pary! Są słodkie, jak nie wiem!

No spójrzcie~!

#sarada #sasuke #child #baby #uchiha #sasusaku #naruto
Sasuke and baby, so cute. Even know I feel like he would neglect his children since hes incapable of emotional attachment to anything.
Podobny obraz
Podobny obraz
Znalezione obrazy dla zapytania sasuhina sonZnalezione obrazy dla zapytania sasuhina son
Znalezione obrazy dla zapytania sasuhina son
Znalezione obrazy dla zapytania sasuhina son
Znalezione obrazy dla zapytania sasuhina children

Mianowicie mnie naszło to dosłownie o 23:03! "A gdyby tak stworzyć historię o następnej generacji?" Pomysł niby bez zakończenia. Poszperałam trochę w fanficach, dużo tego niestety nie znalazłam, ale lepszy rydz niż nic, jak to się mówi! Opowiadania niestety były porzucone najczęściej sprzed pięciu lub sześciu lat! O matko, dużo nie? (nagłe uczucie starości!)

Jeszcze do końca nie wiem o czym będzie to opowiadanie, ale mam nadzieję, że uda mi się je pociągnąć.

Mój mózg wymyślił sobie taką historię nieco inną, bo nie chcę, aby porobiły się spojlery z tamtego bloga. Poprzednio tu dużo było o aniołach, pojawiły się postaci Akai i Akumu. Myślę, że je zostawię, choć nie mam do nich takiego przywiązania, jak parę lat temu, więc pewnie ukradnę Yasu-chan z tamtego bloga, choć jeszcze sama nie wiem, jak to będzie do końca wyglądać, aaaa znowu odbiegam od tematu!
Więc tak. Chłopiec z dwoma kekkei genkai, upragniony syn Sasuke, dowódcy ANBU. Jednocześnie potomek klanu Uchiha, jak i Kiyoshi. Jego celem będzie zostanie jednym z elitarnych ninja Konohy, ale któregoś dnia dowiaduje się o aniołach, które strzegą go od dziecka.
Możliwe, że pojawią się tu dwie kuzynki-bliźniaczki z klanu Hyuga, ale jestem otwarta na propozycje~!

Rozdziały będą pojawiały się nieoczekiwanie, bo pomysł nagły jak nie wiem! No to ja się odmeldowuje!

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz